MOST- trénink na okruhu a polygonu
Postup jak objednat dárkový poukaz na konkrétní termín
1.- vyberte dárk.poukaz na trénink a po zaplacení máte možnost stáhnout slevový kupón s kódem!!!
2.-vložíte slevový kupón poukazu na konkrétní termín ( viz tlačítko níže výběr termínu 2021)
Most trénink cena : 4990,- Kč
(zde ve výběru termínů můžete uplatnit slevový kupón z dárk.poukazu)
Most – trénink na okruhu a polygonu
Pro koho je určený:
- Ne pro úplné začátečníky
- pro ty, kteří prošli základním tréninkem a tréninkem zatáček , nebo jinou motoškolou ( není podmínkou )
- ty, které láká se lehce povozit a prvně ochutnat závodní okruh
Trénink je rozdělen do výkonnostních skupin. Trénink není vhodný pro začátečníky. Pokud si nejste jisti, zavolejte nám.
Na trénink se nesmí přihlásit – licencovaní a nelicencovaní závodníci / jezdci, kteří mají čas pod 2:10 za kolo (dle časomíry nebo podle odhadu)
Důležité informace
- Trénink lze absolvovat na všech silničních motocyklech ( není vhodné pro Endura s drapáky)
- Sraz je vždy u budovy na POLYGONU – neplést si z odbočkou na OKRUH
- Doporučujeme v případě nestálého počasí teplejší oblečení, případně oblečení do deště
- V případě extrémního počasí (sníh, mráz atd.) se kurz na místě zruší, dostanete zdarma účast v náhradním termínu
- Veškeré další informace a podmínky účasti na kurzu najdete ve Všeobecných podmínkách účasti na kurzech Motoškoly Míra Lisý, které Vám budou zaslány emailem na základě Vaší přihlášky k vybranému termínu a nebo je možné zdarma stáhnout na hlavní stránce úplně dole
- Všechna jednostopá motorová vozidla musejí být po celou dobu jízdy na závodní dráze vybavena účinnou ucpávkou výfuku (dB killer, zátka výfuku, exhaust plug, tlumící vložka). Odpovědnost v tomto případě nese účastník akce a jeho pořadatel. Poskytovatel, pokud zjistí, že na závodní dráze jezdí jednostopé motorové vozidlo bez účinné ucpávky výfuku, je oprávněn celou jízdu zastavit a takové motorové vozidlo bez náhrady z jízdy na závodní dráze vyloučit do doby, než dojde k nápravě. Znamená to nyní, že každá motorka musí mít u nás „tlumivku“. Mohu však potvrdit, že se pokusím. Pro jednostopá vozidla (motocykly, skútry) je stanoven maximální limit hluku 102 dB + 2 dB na chybu měření, měřeno při 4.500 ot./min a/nebo při ¾ maximálních otáčkách (měřeno 1 metr za vyústěním výfuku v úhlu 45°).
Před tréninkem:
- Dostavit se na trénink nevyžaduje nic speciálního – pití si vemte svoje nebo můžete použít automaty v bufetu.
- Technická příprava motocyklu, kterou doporučujeme před tréninkem viz. obrázek dole
- Oběd je v ceně tréninku
Harmonogram: ( občas se mění podle potřeby)
- 60 – minut teoretická příprava + bezpečnost
- 120 -150 – minut praktický základní výcvik na polygonu (Test krizového brzdění, trénink náklonů, pohledu a uvolnění těla)
- 60 – minut jízda s instruktory na závodním okruhu.
Na tréninku:
- Zkontrolujeme tvůj motocykl, projedeme se na něm a dáme tipy, jak zlepšit jeho stav a vlastnosti
- Základní technické informace k motocyklu, který musí znát každý motorkář
- Psychologické teorie a řešení konkrétních problémů v zatáčkách
- Po celou dobu instruktor sleduje tvé chyby a individuálně dohlíží na jejich zlepšení
- Předáme přesné rady jak brzdit
- Speciálními cviky natrénujeme správné projetí zatáčky
- Zaměření na správné pohyby těla v zatáčce, práce s plynem, pohledem
- Nauka správné stopy
Cena : 4.990,- vč. DPH
