TRÉNINK NA OKRUHU V MOSTĚ

Okruh Most ( Level 3 )

Pro koho je určený:

  • pro vyježděné jezdce
  • pro pokročilé
  • pro ty, kteří prošli základním tréninkem a tréninkem na okruhu v Písku ( není podmínkou )
  • ty, které láká závodní okruh
  • ty, kteří chtějí zažít opravdovou rychlost

Trénink je rozdělen do výkonnostních skupin. Trénink není vhodný pro začátečníky. Pokud si nejste jisti, zavolejte nám.

Na trénink se nesmí přihlásit – licencovaní a nelicencovaní závodníci / jezdci, kteří mají čas pod 2:00 za kolo (dle časomíry nebo podle odhadu)

Důležité informace

  • Trénink lze absolvovat na všech silničních motocyklech ( není vhodné pro choppry a Endura s drapáky)
  • Sraz je vždy u budovy na POLYGONU – neplést si z odbočkou na OKRUH
  • Na trénink je možné vzít sebou batůžek (doprovod) a to ZDARMA – oběd si doprovod platí sám
  • Doporučujeme v případě nestálého počasí teplejší oblečení, případně oblečení do deště
  • V ceně tréninku je oběd v restauraci na POLYGONU
  • Trénink je pod vedením závodníků z týmu MotoRiders
  • V případě extrémního počasí (sníh, mráz atd.) se kurz na místě zruší, dostanete zdarma účast v náhradním termínu
  • Veškeré další informace a podmínky účasti na kurzu najdete ve Všeobecných podmínkách účasti na kurzech Motoškoly Míra Lisý, které Vám budou zaslány emailem na základě Vaší přihlášky k vybranému termínu a nebo je možné zdarma stáhnout na hlavní stránce úplně dole
  • Všechna jednostopá motorová vozidla musejí být po celou dobu jízdy na závodní dráze vybavena účinnou ucpávkou výfuku (dB killer, zátka výfuku, exhaust plug, tlumící vložka). Odpovědnost v tomto případě nese účastník akce a jeho pořadatel. Poskytovatel, pokud zjistí, že na závodní dráze jezdí jednostopé motorové vozidlo bez účinné ucpávky výfuku, je oprávněn celou jízdu zastavit a takové motorové vozidlo bez náhrady z jízdy na závodní dráze vyloučit do doby, než dojde k nápravě. Znamená to nyní, že každá motorka musí mít u nás „tlumivku“. Mohu však potvrdit, že se pokusím. Pro jednostopá vozidla (motocykly, skútry) je stanoven maximální limit hluku 102 dB + 2 dB na chybu  měření, měřeno při 4.500 ot./min a/nebo při ¾ maximálních otáčkách (měřeno 1 metr za vyústěním výfuku v úhlu 45°).

Před tréninkem:

  • Dostavit se na trénink nevyžaduje nic speciálního – pití si vemte svoje nebo můžete použít automaty v bufetu.
  • Technická příprava motocyklu, kterou doporučujeme před tréninkem viz. obrázek dole
  • Trénink může být pro některé jednotlivce náročný, je potřeba s tím počítat
  • Speciální dietu je nám potřeba nahlásit.

Harmonogram: ( občas se mění podle potřeby)

  • 60 – minut teoretická příprava + bezpečnost
  • 150 – minut praktický základní výcvik na vlastních motocyklech
  •   60 – minut OKRUH

Na tréninku:

  • Zkontrolujeme tvůj motocykl, projedeme se na něm a dáme tipy, jak zlepšit jeho stav a vlastnosti
  • Základní technické informace k motocyklu, který musí znát každý motorkář
  • Psychologické teorie a řešení konkrétních problémů v zatáčkách
  • Po celou dobu instruktor sleduje tvé chyby a individuálně dohlíží na jejich zlepšení
  • Předáme přesné rady jak brzdit na okruhu i v provozu
  • Speciálními cviky natrénujeme správné projetí zatáčky
  • Zaměření na správné pohyby těla v zatáčce, práce s plynem, pohledem
  • Nauka správné stopy

 

Cena : 4.990,- vč. DPH

TERMÍNY